2010年11月27日

Rescue or recovery data after accidentally unplugged my USB flash drive which could not access

I had a usb flash drive (1GB) which support hot plug and play. Before it worked well after unplugged or pulled even though I did not stop the device. Unfortunately, this time it did not work after I unplugged it and windows ask me "Do you want to format it?" I think this usb flash driver might be infected by some trojan's virus and was working under table. Therefore I unplugged it and made the driver system error.
Resolution: I suggest one of best software to recovery the data is using Easeus data recovery wizard-Free Edition. It is a free and powerful data recovery software to recover 1 GB data free of charge.
Using this software, you'll be able to recover all your files and transfer then onto another hard disk. Just make sure the the hard disk has enough free space.
After the recovery, you'll need format the usb flash drive.
***Remember to stop the device everytime even the usb drive support hot plug and play.
 Good luck!

拯救或復原隨身碟的資料

我有一個 USB隨身碟(1GB),它支援熱插拔。之前雖然我並沒有停止裝置,只要桌面沒有開啟在隨身碟內的程式,直接拔出後,都運作良好。不幸這一次並沒有倖免於難,我拔掉它,再次使用時,windows問我:“你要格式化嗎?”我想這個 USB隨身碟可能會感染木馬病毒,並正在檯面下工作。因此,我拔掉它便導致系統錯誤。

解決方法:我建議最好的救援復原軟體之一是使用 Easeus data recovery wizard-Free Edition,免費版。這是一個免費且功能強大的資料復原軟轉體可以免費恢復 1 GB數據。

使用這個軟體,你就可以恢復所有的文件並轉存到另一硬碟,只需確定硬碟有足夠的可用空間。
恢復後,格式化USB隨身碟。

***最重要的是要記得當要移除隨身碟時,每次都要執行安全的移除硬體,即使隨身碟有支持熱插拔。
祝好運!

拯救或复原随身碟的资料

我有一个USB随身碟(1GB),它支援热插拔。之前虽然我并没有停止装置,只要桌面没有开启在随身碟内的程式,直接拔出后,都运作良好。不幸这一次并没有幸免于难,我拔掉它,再次使用时,windows问我:“你要格式化吗?”我想这个USB随身碟可能会感染木马病毒,并正在台面下工作。因此,我拔掉它便导致系统错误。

解决方法:我建议最好的救援复原软件之一是使用 Easeus data recovery wizard-Free Edition,免费版。这是一个免费且功能强大的资料复原软转件可以免费恢复1 GB数据。

使用这个软体,你就可以恢复所有的文件并转存到另一硬盘,只需确定硬盘有足够的可用空间。
恢复后,格式化USB随身碟。

***最重要的是要记得当要移除随身碟时,每次都要执行安全的移除硬体,即使随身碟有支持热插拔。
祝好运!

沒有留言:

張貼留言